Belina..Seindah Nama Sehalus Belaiannya...

Produk Kecantikan Belina dihasilkan daripada susu kambing asli dan bahan-bahan bermutu tinggi. Produk Belina telah diformulasikan khusus untuk mengekalkan kecantikan kulit serta merawat pelbagai jenis masalah kulit seperti Jerawat, Resdung, Bintik Hitam, Bintik Putih, Pigmentasi, Parut, Ruam dan lain-lain Lagi. Susu Kambing telah diakui kebaikan dan keberkesanannya untuk kecantikan dan perawatan kulit dan tubuh badan.Malah lagenda Ratu Cleopatra menjadikan susu kambing ini sebagai salah satu ramuan bagi mengekalkan kecantikan beliau setiap hari. Susu kambing telah terbukti secara saintifik akan kebaikan semulajadinya kerana kaya dengan vitamin dan mineral.Jadi, tunggu apa lagi kerana kita tidak perlu berbelanja besar untuk mendapatkan kulit yang sihat dan cantik serta tubuh badan yang sihat..Produk Kecantikan Belina mampu dimiliki dan sesuai untuk semua...

Cantik dan Sihat Bersama Belina...

Sunday, December 6, 2009

PIL SUSU KAMBING BELINA (Untuk Dewasa&Kanak-Kanak)



Pil Susu Kambing Belina

Pil Susu Kambing Belina mengandungi 2.2 kali lebih susu kambing asli dalam setiap pil berbanding jenama pil susu kambing biasa yang lain jadi anda mendapat lebih khasiat serta kebaikan susu kambing asli dari setiap pil.

Kebaikan Pil Susu Kambing Asli Belina dari New Zealand.

- Sangat sesuai untuk kanak-kanak dan dewasa dan juga ibu mengandung kerana rasanya yang enak, mudah larut dan tidak berbau
- Sumber yang baik untuk kalsium dan asid amino trytophan. Juga merupakan sumber yang baik untuk protein, riboflavin(vitamin B2) dan potasium
- Memberi kebaikan menyeluruh terhadap organ tubuh badan dan kulit disamping membantu menyelesaikan masalah kulit kulit sensitif dan masalah kulit yang lain seperti jerawat, alahan dan resdung. Ia juga dapat membantu mencantikkan tekstur kulit, mencerahkan serta menggebukan kulit.
- Untuk menambahkan tenaga dan meningkatkan kesihatan badan dan kulit
- Sesuai untuk golongan yang alah pada susu lembu, dalam bentuk tablet yang mudah diambil(dikunyah)
- Dapat mengelakkan penyakit rapuh tulang atau osteoprosis dan dapat mengawal tekanan darah kerana kandungan kalsium dan potassium yang tinggi.
- Untuk yang kekurangan zat besi seperti ibu mengandung, pesakit anemia, ketika datang bulan dan selepas melahirkan anak.
- Juga dapat menghidarkan penyakit kuning bayi (jaundis) selepas lahir jika ibu-ibu mengamalkannya ketika mengandung dan selepas melahirkan (cara menyusukan bayi dengan susu ibu)
- Menolong menghidarkan/ merawat sakit ulser gastrik, arthiritis(sengal-sengal), asma, sakit perut, batuk, cirit-birit, ekzema, keletihan, masalah hati, migrain, sinus, ulser, senggugut, muntah2 dan kebanyakan penyakit kulit.
- Sesuai untuk golongan vegeterian untuk tujuan penambahan protein dan kalsium
- Disahkan halal oleh FIANZ (The Federation of Islamic Ass. of New Zealand)
- Memberi kebaikan menyeluruh terhadap organ tubuh badan dan kulit disamping membantu menyelesaikan masalah kulit kulit sensitif dan masalah kulit yang lain seperti jerawat, alahan dan resdung. Ia juga dapat membantu mencerahkan serta menggebukan kulit.

Cara makan : 5 biji ~ 10 biji sehari
(5 biji bersamaan dengan khasiat segelas susu kambing)

Harga:
50 biji RM 22.00 (WM) RM 24.00 (EM)- Stock: 13
100 biji RM 42.00 (WM) RM 46.00 (EM)- Stock: 1
200 biji RM 80.00 (WM) RM 88.00 (EM)- Stock: 0

Harga tidak termasuk kos penghantaran.

No comments:

Post a Comment